storylines

Hier kun je je eigen verhaal plaatsen
Plaats reactie
Joel
Moderator
Moderator
Berichten: 248
Lid geworden op: 25-06-2013 16:48

storylines

Bericht door Joel » 01-11-2013 17:38

(de middel eeuwen sciencefiction tijd )

In het begin weet ik alleen van het portaal en laat het aan jullie ziendaarna gaan we weer terug.
Dan begint het avontuur het speelt zich vooral af in de middeleeuwen
We gaan queeste doen waarmee we geld en dat soort dingen krijgen
Uiteindelijk proberen we in de draken wereld te komen dat wordt dan het einde zo'n beetje we gaan daar nog wel door alleenis het doel daar om een draken legende te worden

De classes zijn

Warrior met zwaard goeie bepantserng en in de toekost ern lightsaber maar niet snel ksn worden beserker palladin en een juggernaut als je daar later vooet kiest vertel ik er meer over beserker is sneller pslladin is sterk en de juggernaut betere bepantsering daarna krijg je dragon slayer

Mage werkt met magie middelmatige bepantsering en is niet snek en niet sloom
In de toekomst een disk (van tron)
Wizard summoner healer wizard betere magie dummoner kan beesten laten komen en healer kan buffen en levens geven
Wordt weapon mage

Rouge 2 lichte wapens en soms een boog snel en slechte brpantsering In de toekomst 2lichte wapen of light bow (een boog die mskkelijk en geruisloos schiet)
Assasin ninja schutter assasin sneller ensneaky ninja alle wapen behalve magie schutter pijl en boog wordt shadowrunner

Draken legende beheerst alles is snel sterk beste bepantsering (shadow runner is sneller) heeft zijn eigen draak
-----------------------------------•
Dit is Mijn onderschrift

Droog hé
-----------------------------------•

Plaats reactie