1 van mijn favoriete anime series

Laat je manga plaatjes zien
Plaats reactie
Lisa
Vampire Knight
Vampire Knight
Berichten: 680
Lid geworden op: 25-06-2013 16:05

1 van mijn favoriete anime series

Bericht door Lisa » 15-07-2013 20:47

Nou jullie zouden het allang door hebben. Ik vind Vampire Knight totaal te gek. Ik houd eigenlijk erg veel van vampieren dingen bijvoorbeeld Twilight vind ik ook te gek. "gaat wel over hoor, over een paar weken misschien maanden" Maarja. Ik ga jullie dus een beetje voorstellen wie er in Vampire Knight spelen. We beginnen bij een meisje die Yuuki heet :)

Naam: Yuuki Kuran (Clan eerst hete ze Cross toen ze dacht dat ze mens was)
Soort: Puurbloed
Leeftijd: 17 (1,000+)
Yuuki Cross / Yuuki Kuran (黒 主 优 姫 / 玖 兰 优 姫 Kurosu Yuuki / Kuran Yuuki) ishet belangrijkste vrouwelijke protagonist van de serie. Zij werd aanvankelijkafgebeeld als een mens zonder voorafgaande herinneringen aan haar vroegere leven. Zij en haar verloofde zijn officieel de laatst overgebleven levendePurebloods van de familie Kuran en maken deel uit van de overige zevenkoninklijke Pureblood clans.
Afbeelding

Naam: Zero Kiryu
Soort: Vampieren jager "Mens" (maar hij is gebeten door een puurbloed dus hij is aan het veranderen in een vampier)
Leeftijd: 18 (1,000+ als hij dood is)
Zero Kiryuu (锥 生 零, Kiryu Zero) is een van de belangrijkste protagonisten vanVampire Knight en de enige Vampire Hunter / Vampier in de gehele serie. Zero isYuki's jeugdvriend en de enige andere Cross Academy Guardian. Als Vampire Hunter, Zero hanteert de Bloody Rose als zijn belangrijkste wapen, een anti-vampier gun.
Afbeelding

Naam: Kaname Kuran (Clan)
Soort: Puurbloed
Leeftijd: 11,000+
Kaname Kuran (玖 兰 枢 Kuran Kaname) is een volbloed vampier en hoofd van de familie Kuran, een van de zeven overgebleven Pureblood families. Hij is ook een van de voorlopers van de vampieren en de eerste Kuran, het maken van zijngeschatte leeftijd meer dan 10.000 jaar oud.
Afbeelding

Naam: Senri Shiki
Soort: Vampier
Leeftijd: 17
Senri Shiki (支 葵 千里, Shiki Senri) is een aristocraat, een model, en een van de jongste Night Class studenten. Later, wordt onthuld dat hij de onwettige zoon van Rido Kuran is.
Afbeelding

Naam:Hanabusa Aido
Soort: Vampier
Leeftijd: 18
Hanabusa Aidou (蓝 堂 英, Aid'ō Hanaboesa), bijgenaamd "Idool" op de DagClass meisjes, is de erfgenaam van de familie Aido, beschermer en leraar vanYuki Kuran, en neef van Akatsuki Kain en Ruka Souen. Hij is een Aristocratvampier die het vermogen om materie te bevriezen bezit.
Afbeelding

Naam: Takuma Ichijo
Soort: Vampier
Leeftijd: 19
Takuma Ichijo (一条 拓 麻, Ichijou Takuma) is de vice-president van de Night Classop Cross Academy. Hij is een Aristocraat vampier en is goede vrienden metKaname Kuran, wie hij is dicht bij en respecteert.
Afbeelding

Naam: Rima Toya
Soort: Vampier
Leeftijd: 17
Rima Touya (远 矢 莉 磨, Toya Rima) is een van de jongste Night Class studentenen heeft een onbekende nauwe relatie met Senri Shiki. Ze werkt samen met hemals model . Ze is kamergenoten met Ruka Souen.
Afbeelding

Naam: Akatsuki Kain
Soort: Vampier
Leeftijd: 19
Akatsuki Kain (架 院 暁, Kain Akatsuki) is Hanabusa Aido's neef en een van'rechterhanden Kaname-sama's. "Hij is "Wild" bijnaam door verschillende meisjesvan de Dag klasse vanwege het dragen van zijn shirt knoopte.
Afbeelding

Naam: Ruka Souen
Soort: Vampier
Leeftijd: 18
Ruka Souen (早 园 瑠 佳, Soen Ruka) is een studente van de Night Class, populair onder de Dag Klasse reuen, en is ook een van de meest trouwe, beschermendeen loyale van Kaname Kuran's volgelingen.
Afbeelding

Naam: Kaien Cross
Soort: Vampieren jager
Leeftijd: over de 1200 jaar oud
Kaien Kruis (黒 主 灰 阎 理事长, Kurosu Kaien Rijicho) is zowel de rector van Cross Academy, en de huidige hoofd van de Vampier Jagers Vereniging. Hij is debewaker van Zero Kiryu en adoptievader van Yuki Cross, de heldin van het verhaal.
Afbeelding

Naam: Ichiru Kiryu
Soort: mens
Leeftijd: 18
Ichiru Kiryu (锥 生 壱 缕, Kiryu Ichiru) is Zero's jongere tweelingbroer. Toen ze jonger waren, waren ze beiden onderwezen door Toga Yagari om vampier jagersgeworden. Ichiru echter niet lijken hetzelfde talent als natuurlijke vermogen Zero'shebben, als hij was vaak ziek.
Afbeelding



Zo dat waren de bekendste uit de serie. Ikzelf vind Hanabusa, Zero, Takuma, Rima, Ruka en Yuuki de coolste. Welke vind jij?? (Je hoeft de serie niet gezien te hebben maar gewoon aan de tekst en de plaatjes)

Ik heb ook een website over Vampire knight

www.vampire-knight.jouwweb.nl

Plaats reactie